ccansin http://rapidshare.com/files/70314789/PES2008_FACE01.bin http://rapidshare.com/files/70314826/PES2008_FACE02.bin http://rapidshare.com/files/70314876/PES2008_FACE03.bin http://rapidshare.com/files/70314902/PES2008_FACE04.bin http://rapidshare.com/files/70314927/PES2008_FACE05.bin http://rapidshare.com/files/70314952/PES2008_FACE06.bin http://rapidshare.com/files/70314983/PES2008_FACE07.bin http://rapidshare.com/files/70315024/PES2008_FACE08.bin bunları opt file ye atın
Darkmute ccansin bu faceleri 3 editten yapmışsınya bilgisayarına ekstradan bişey yükledin mi? Çünkü ben yaptığımda oyunu kapatıp yeniden açıyorum faceler yerine futbolcuların yüzünde simsiyah bir görüntü
Darkmute ccansin bu faceleri oyunun içinden editten yapmışsınya bilgisayarına ekstradan bişey yükledin mi? Çünkü ben yaptığımda oyunu kapatıp yeniden açıyorum faceler yerine futbolcuların yüzünde simsiyah bir görüntü
landy_land Orjinal Mesajı Yazan: aKDINHO ccansin bu faceleri oyunun içinden editten yapmışsınya bilgisayarına ekstradan bişey yükledin mi? Çünkü ben yaptığımda oyunu kapatıp yeniden açıyorum faceler yerine futbolcuların yüzünde simsiyah bir görüntü evet arkadasin dedigi gibi bende de oyle oluyor ama kendi face'imi koydugum zaman da load yaptigim zaman futbolcunun yuzunde siyah goruntu oluyor.bu sorun neden olabilir ?
mert_kurtulus ben farklı bişey yüklemedim ama tsl pro patch yüklediyseniz ona uygun opt file var ve hata vermiyor (kusura bakmayın ban lan dığım için yeni nick bu)
mert_kurtulus Orjinal Mesajı Yazan: yujn bozuq bunlar aq nasıl bozuk bozuksa bile bu sana küfür etme hakkını vermez senin zekan anca küfür etmeye yetiyor
h.atil indirdiğimiz bu pes 2008 face patch ler nasıl yüklenir hangi programlar gereklidir biri yardım edebilirmi
cr_7_fb_33 YA BUNLARI ATACAN SAVE DOSYASINA EDİT E GİRİP SCAN YAPACAN YUJN KİŞİSİNİN ÜYELİĞİNİ Bİ ELDEN GEÇİRİN
alperenerol1992 Orjinal Mesajı Yazan: darkmute ccansin bu faceleri oyunun içinden editten yapmışsınya bilgisayarına ekstradan bişey yükledin mi? Çünkü ben yaptığımda oyunu kapatıp yeniden açıyorum faceler yerine futbolcuların yüzünde simsiyah bir görüntü googleye pes 2008 save sorunu yaz ordaki yazilari oku sorun duzelir
Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: tilberkan Orjinal Mesajı Yazan: yujn bozuq bunlar aq ban ban ban ban ban ban Şşşşşşşşşşşşşşşşiiiiiitt