Burock GS ben creation masterle rus milli takımındaki akinfeevi gsye aktardım manager modda 3. sezon 90 oldu
Burock GS Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami ochoayı ben aldım güzel kaleci hemde genç bu kaleciyi bende kullandım bi aralar ama schalkedeki neuerde müthiş
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: Burakdinho50 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami ochoayı ben aldım güzel kaleci hemde genç bu kaleciyi bende kullandım bi aralar ama schalkedeki neuerde müthiş ewet katılıyorum ochoa ve manuel neuer in üstüne kaleci tanımam
Fernando Torres Bjk Orjinal Mesajı Yazan: osi_alex Julie Sezar o julio cesar bana göre en iyi kaleciler;neuer,adler,hart,reina,lloris,garson en kazma kaleciler ise;valdes,cech,coupet,doni,roma