arkadaşlar pes6da daha önce top rakipteyken en yakın kim ise o gidip pres yapıyodu şimdi ise bi adam dolanıp duruyo ben tuş ayarlarını bozdum galiba... eski ayarlarına yani eskisi gibi top kime yakınsa o gidp pres yapacak şekilde tuş ayarlarını nasıl yapabilirim yardımcı olusanız sevinirim