marquess Merhaba, Superpower 2 diye bir oyun vardı beLki biLen vardır...Strateji oyunu.Neyse o oyunu eski biLgisyarımda oynar çok da severdim bu yaz yeni biLgisayar aLdım geçen gün cd satıcısında oyunu görünce hemen aLdım yükLedim ki...Oyunun ana sayfasında açıLdığı zaman müzik çaLıp arkada dünya resmi dönmesi Lazım o dönmüyor ve oyuna girince de oyunu üzerinde oynadığımız dünya görünmüyor.Dahası bir deneyeyim deyip eski biLgisayarıma yükLedim ve onda çaLıştı! ama tabi oyun onda çok kasıyor.Sorun ne oLabiLir? Direct X mi opengL mi Northon'un marifeti mi nedir biLmiyorum ama çok sinir bozucu.Umarım bir fikir veren çıkar.
L10M oyun kaçta çıktı yıl olarak?eski oyunlar yenilerde çalışmayabiliyor mesela nba live 99 çalışmıyorxp sp2 de
marquess oyun dreamcatcher 2004 yapımı çok da eski değiL.Oyun açıLıyor, fakat dünya çıkması Lazım arka pLanda o çıkmıyor menüde.DoLayısıyLa oyuna girince de dünya üzerinden oynadığından menü ve kara bi ekran oLuyor.age ofta harita yok gibi bişey yani:)