LuNaT1C http://www.nba.com/allstar2008/asb/eng/landing.jsp Nba Allstar 2008de temsilcilerimiz Hidayet ve Mehmet'e siz de desteğinizi verin.Verdiğim yere girip,üye olun daha sonra west centerda Memo'yu ve east forwardda Hido'yu seçerek sayfanın aşağısındaki verilen sayı ve harfleri boşluğa yazarak oyunuzu verin.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: adu Orjinal Mesajı Yazan: Cesc All-Star ilk 5'lerim: East çok kısa olmuş:) Hidayet yüzünden:) Aslında onun yerine Kevin Garnett'i koyardım ama Türk'e destek:) Dwight toparlar ya orayı:p
m0K0k0 hido doğuda o mevkiden all-star olursa nbain en iyi 10-15 oyuncusu arasına girmiş demektir çünkü hidonun mevkisinde oynayan özellikle doğuda çok daha sağlam adamlar var onun için hidonun işi imkansız biraz