Büyük hata yaparak se k700i almıştım. Yeni telefon almayı düşünüyorum. Öncelikle ucuz bir telefon olmalı. Aradığım özellikler şunlar :
1 - Tuşları kullanışlı olmalı. Özellikle yön tuşları (en çok kullandığım tuşlar olmasına rağmen gidip k700i aldım :() Yön tuşları mesela z610i, z550i gibi telefonlardaki gibi ortadaki tuşu çevreleyen tek bir parçadan oluşmuş olmal.
2 - Ekranı veya çözünürlüğü büyük olmalı. mp3, bluetooth olsun ama kamerası kötü olsa da, hatta olmasa da olur.
Kısacası kamerası dışında beğendiğiniz ucuz telefonlar var mı? Ucuz derken 400 altı