nedemek istedin anlamadim ama kaleciler benim bildigim sadece cezaalani icinde topu eline alabiliyo:D ve o topta ceza alaninin disinda(yanlis anlamayin diye isaretlerle gosterdim bide)
konuyu ilk actigimda orayi uzaktan gosteren bi resim daha eklemistim ozaman baksaydin gorurdun