R00T3RR00R Arkadaşlar 4-4-2 Diamond Attack (4-4-2 Karo Şekli Ofansif) oynatıyorum. ilk 11 'de ayhan a yer bulamıyorum. nereye koymalıyım ?
tabata27 arkadaşım 4-1-2-1-2 oynatırsan yani orta ikilinin birini dm diğerini amc yaparsan dm ye koyarsın gs ye bu cok iyi uyuyo hatta tek forvet yapıp iki dm de oynatabilirsin linderoth la amc belli zaten CASSİO SOARES!!!!