bay_infaz mrb arkadaşlar benim ekran kartım atı radeon 9550 (256 mb/128bit) ama pes2008 kasılıyo.Hangi çözünürlük yamasını kullanrısam sorunum çözülür?
mega Şuan çözünürlük yaması varmı bilmiyorum ama settingden mediumdaysa lowa indir.Lowdada stadlar boş,oyuncuların formaları hareket etmeden,stadların çimlerinin hepsini aynı şekilde oynarsın ama hiç kasmaz.