armankabadayi arkadaslar ıkı oyuncu aldım sezon basında ve sezonun ıkıncı yarısındayım suan ve hala daha bu adamların calısma ıznı sebebıyle oynatamıyorum bır bılgınız varmı bu sorunu nasıl gıderebılırım yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tesskurler
tncy87 **arkadşlar hakkaten nasıl yapacaz onu bendede aynı sorun var.... bu arad oyuncunun profilinde nerede var federasyona başvurma seçeneği ben göremedim... yardımcı olurmusunuz....**