hhyx beyler soru gayet basit. Neden oyunu her açtığımda yeniden zorluk , oyuniçi kamera , ekran göstergelerini tekrar ayarlamak zorundayız. pes 6 otomatik kaydediyordu ayarları .2008 'in ayarı yok mu varsa nasıl.bi el şu konuya . teşekkürler.
Barrett **PPJoy die bi program war ama bnde sorun çkarıo pc açılırken system.exe hatası werio başka bi yöntemi yok mu bu işin? **
07fb07 cvp ı bende var saçma ama joistik taktım controller 1 e ayarladım (settingsten) girdim sormadı otomatik load yapıyo