1.Ben sidete gordum bagzi arkadaslar editten guzel faceler yapmis, pes 2008 ps2 de editten oyuncunun face ayarlarina giriyorum ayni pes 4 teki ayarlar gibi 17 tane filan special hair style var. Acaba ben yanlis seymi indirdim diyorum, oyunun heryerinde pes 2008 yaziyo menuler ayni hatta ronaldinhonun facesi filan ayni yeni 2008 formalari, oyunculari vs... ama sasirdim editten nasil ole faceler yapmislar.
Simdiden tesekkurler...