VAlLa ATİ bu işte en iyisi.
bilmem ama **call of duty 4 ü ve pes 2008 i Sapphire Radeon X1950XT 256MB 256bit çok ii oynatıyor.hatta CRYSIS** de bile biraz oyanyabilyorum :D
ama **SAPPHIRE X1650XT** bu işte çok sağlam.fiyatıda ideal ve sorunsuz oynarısn..