Hqmi bu hiçde milana benzemiyor:Dbütün oyunlarını değiştirmişsin:Dama takım çok iyi:)yıldızlar karması
cibildak ya ben bsı ogrenek ıstıorum menejerlık hakkında ama 1 sene bıtıo sonra dandık takımlara atıo bızı nıe ole yoksa bunu yonetemı warmı en asadan cıksak 1 sne bıtınce yıne takım degıstırtıo ama yardım pls
Tomas Rosicky Orjinal Mesajı Yazan: cibildak ya ben bsı ogrenek ıstıorum menejerlık hakkında ama 1 sene bıtıo sonra dandık takımlara atıo bızı nıe ole yoksa bunu yonetemı warmı en asadan cıksak 1 sne bıtınce yıne takım degıstırtıo ama yardım pls ilk sene bitince bir soru gelecek ona yes de