Orjinal Mesajı Yazan: QURTULUSH
ARKADAŞLAR BEN FACELERİNİ OYUNA YÜKLÜORUM KAYDEDİORUM SONRA OYUNA GİRDİĞİMDE FACELERİNİ YAPTIĞIM ADAMLARIN YÜZLERİ SİMSİYAH OLUO YARDIM LÜTFEN
save sorununa çözüm
PP-JOY adlı PROGRAMI indiriyoruz
LİNK http://www.speedyshare.com/622574298.html
Bu PROGRAM DaemonTOOLS mantıgıyla Calısıyor SANAL Bir JOYSTİCK Olusturuyor
KLAVYEDE oynayamak isteyenler bu SANAL JOYSTICK üzerinden oynu oynuyor
Programı Kuruyoruz SETUPtan
daha sonra ayarları Virtual Joystick 1 olarak tanımlayıp
ayarı tamamlıyoruz...
Windowsun Olağan Donanım Bulundu sihirbazından Donanımı kendimz kuruyoruz SETUP dosyasının bulundugu PPJOY klasorunu gosteriyoruz
ve DONANIMLARI YUKLUYORUZ
BASLATTAN PP Joy KEY e geliyoruz
daha sonra SETUP Klasoru içindeki klavye key.ini dosyası PP JOy KEy programındaki LOAD ini ile gosteriyoruz ayarlar tmm şimdi PEs 2008 in settingsinden controller 1 i virtual joystick seciyoruz işlem tmm DENENMİŞTİR