Tuncay_135 arkadaşlar barajı 11 kişi nasıl yapabilriz bilen birisi varsa açıklayabilirmi ben L2 yani z tuşu+yukarı ok tuşu denedim olmadı bilenlerden ricam yardım..
Tuncay_135 gol olursa olsunda nasıl yapıldığı önemli benım için bilen varsa yazsın konuyu dağıtmayalım