ya arkadaşlar bizdede iki tane gamepad var ancak eski pes oyunlarında ki gibi konami cup yaptığımızda ikinci oyuncu bilgisayarın kontrol ettiği tarafa geçmiyooooooooooooooooooooo her yolu denedik ama nafile beceremedik bi cözüm bulan varsa yardım etsin 3 kişi görünüyor klavye +2 tane gamepad ancak 3üde player 1 tarafına gecikliyo player 2 olamadık