rizaa13 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami ben awatarına ve yaptığın formaya şaşırdım:eek: Aynen valla :D:D:D:D:D:D:D:D:D:p
F.Torres97 Orjinal Mesajı Yazan: selahattin_1521 Çok güsel olmuşş forma nasıl yapıyorsunuz abi biraz arastırırsan forma tuto bulursn
saydam valla ne bilim fenerin oyundaki forması hoşuma gitmemişti onun icin onu yaptım ama böle saplantılarım yoktur yani... Burası cok ayrı bir platform :)