sevgili kardesler pes 6 oynarkeyn campanyler duzenlenıyodu harıkaydı
pes 2008 de yokmu oyle kupa almak falan
eger yoksa rezalet bence
bune aksama kadar dostluk macı falanmı yapcaz
kendı odamızı acıp sıfre koyuyoduk falan

ortadakı gıremedıgımız lınk ne ıs yapar
simdiden bilgilerınız içim tesekkürler