saygıdeğer forum yönetimi ve teknik ekip . ben uzun süredir sitenizin takipçisiyim ve bugune kadar bir cok yamadan yararlandım . ve son gunlerde bir proje hakkında düşünceler üretiyorum doğal olarak nedir bu proje diyeceksiniz . hemen acıklayayım ...
son cıkan fifa08 ve pes08 oyunları için turkce spiker projesi .. nasıl diyeceksiniz.. örneğin bugunlerde norveç ve turkiye macı için yapılan reklamlarda da görüyoruz ve bircok milli maclarımızda görüyourz yüksek sesle GOLLLL ve ardından 10 ncu yıl marsı calınıyor buna benzer bricok eklenti ben şu son gunlerdeki acılı sürecte birlik olmayı bu şekilde bir çalışmayı uygulamayı istiyorum ..
saygılar ... iyi calışmalar...