Maalesef o ekran kartıyla oyunun güzelliklerinden yararlanamazsın.Ben demosunu oynadım aynı ekran kartı bende de var.
lŞunu yaparsın;nvidianın sitesinde hani tek kart için değil de birçok kartı destekleyen whql forceware driver ı var en güncel olanını indirip kurarsın.Pc ni en iyi performans için ayarlarsın.
Nvidia kontrol panel den de yüksek performans a ayarlarsın.
Oyunun dizinindeki Settings dosyasını çalıştırıp ;
çözünürlük- 800x600 max,frame skip açık,vsync kapalı olarak ayarlarsın.Detayı da medium oluyor zaten en fazla yüksek detay seçemiyorsun.
Ben demoda medium da aynen dediğim gibi yapıp biraz kasarak oynamıştım.