arkadaşlar ilk sezonum ve ligde ilk yarı bitti ve liderin(lanet olası m.utd) 10 puan arkasında 4 cüyüm:( ve inanamayacaksınız kadroma sezon basında aguero ve maxi gibi atleticonun yıldızlarını kattım fakat ne care bir turlu su m.utd kadar oynayamıyorum (taktıgım 4-3-1-2) , MAN UTD. barcanın taktigini uyguluyor ve barcadan da iyi yapıyorlar her mac 3 -4 atıoyrlar bir çözüm arıyorum !! sinir oldugum bir noktada kadrom cok zengin ama man utd. nin ki ise hiç degil hic üst üste 2 oyuncu sakatlanmaz mı ya her mac aynı kadro ile cıkıyorlar ve atıyorlar .Bir rakipte su C.RONALDO yu sakatlayayım demiyor bilader adam ST gibi her mac gol atıyor yahu (bnm gecen reading macında 3 kırmızı gordum ya yok bole bıse )...helpppppppp !
a)Kadroda revizyon
b)Sorun sende
c)Taktik değiş
d)Yakında takım uyum sağlar
e)Çıkış yok , takım değiş