Arkadaşlar, ben herkese oluo sanıyodum ama olmuyormuş..ilk defa bugün bu sorun olduğu sırada gol yiyince anladım sadece bana olduğunu..replayde bariz bi şekilde gözüktü..normalde anlıyamıodum çünkü kamera çok hızlı hareket ediodu..sorun şöle;
online maç yaparken, kamera birden saçmasapan alakasız bi yere kayıyo ve orayı gösterio bi süreliğine..çok hızlı bi kayma ve yön değiştirme bu..mesela top ceza sahasındayken bi anda santra alanına kayıyo kamera..replayde gördüm ki, sahada 2. bir top çıkıyo o bölgede..kamerada gidiyo o topu gösterio..
aynı sorunu yaşayan war mı aranızda? eğer warsa da çözebilen war mı?