Orjinal Mesajı Yazan: xGeneraLx
bende hiç bişey yoktu çok iyi oynuyordum ilk sezon bitti 2 sezona başladım şampiyonlar ligi falan derken save ledim çıktım bidahada giremedim giriyo hangi takımın kadrosuna bakacak olsam hata veriyo kendi kadromuda göremiyorum hiçi bişi yapamıyorum anlayacağın çok betbat bişey çözemedim hala :mad:
Orjinal Mesajı Yazan: Gencerker
BİRİ YARDIM ETSİN LÜTFEN :S
eve geldim kayıtlı oyun açılmıyorr!!!
YARI FİNALE ÇIKTIYDIM YA
yardım edin lütfen

bu hatayı neden verir durduk yere arkadaşlar
inanmıyorum ya yoksa bu hatayı mı alıyorsun??
bende 2. sezondayım ve avrupada şampiyonlar ligi yarı finale çıktıydım oyunu save yaptıydım şimdi geldim açılmıyor!!