noasfb ArKadaşLar LütFen Yardım edin :( Nm Low Da OynuYorum Cok Kötü Seyirci FaLan Yok Ne YaPabilirim ? LütFen PayLaŞın :P
Mwst21 eğer high ta oynayamıyosan bi sebebi vardır ya ekran kartın yetersiz ya da güncellenmesi lazım ya da yüklemede hata oldu fln snin neden olabilir onuda yazarsan yardımcı oluruz inş.:)
hasanali64 Büyük bir ihtimalle ekran kartın yetersiz güncellemeyle alakası yok...Yaz moderlini ekran kartının...