m.ildemir pes 2008 oynayan arkadaşlar; lütfen bilen varsa söylesin. Lig de onarken forma seçimi otomatik değil, aynı iki renkte formalar çıkabiliyor. Forma seçimi maça başladıktan sonra yapılıyormuş, nasıl forma seçeceğiz nereye gireceğiz.
m.ildemir o zaman şöyle yaparız pes 2008 de ana menüden edite girip karşı taraftaki takımın şortunun rengini değiştiririz örnek beyaz sa siyah siyah sa beyaz maçtan sonra default yaparız. ben yaptım oldu