Arkadaşlar Pes 2008 oynuyorum yalnız kalite iyi görüntü ekran kartımda msi 7600 gt 256mb ama oyun içerisinde maç yaparken hep takılmalar oluyor aklıma geldi 20'' wide screen monitör var çözünürlüğü siteden yama ile 1680*1050 yaptım ama yine devam ediyor bu sorun neden kaynaklanıyordur çözümü yokmudur yardım ederseniz çok sevinirim.
Birde son olarak Fifa da alıştığım için A-S-D-W-E tuşlarına pesi oynuyamıyorum elim dolanıyor tuşları değiştiremedim değişilmiyormu acaba bu konuları cevaplarsanız çok sevinirim