yha indirdiğim dosyayı rar dan çıkartıp " C:\Documents and Settings\FoRZaSLaN\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins " içine atıyorum oyunu açıyorum skin yazan yerde " FM 2008 ve FM 2008 sağ " yazıyor yeni yüklediğim skin gözükmüyor sorun ne olabilir :(