Başıbüyük
Başıbüyük mü? (İstanbul Anadolu yakasında bir semt adı)
- Evet, başıbüyük.
- Ne zaman kalkar?
- Sen oturursan kalkar bacım.
* * *
Ne kadaa vericem?
Kadın: Kaç vericem?
Şoför: Bi (1) ver yeteee...
* * *
Şu arkadan-önden verme meselesi
Mesele 1:
Şoför:
- Arkadan vermeyen var mı?
Yolcu:
- Az önce eline verdik ya kardeşim?!..
Mesele 2:
Şoför:
- Arkadan vermeyen var mı?
Yolcu:
- Az önce uzattık ya gelmedi mi?
Mesele 3:
- Neriman sen arkadan verme ben önden veririm.
* * *
Bozuk Verme Meselesi
Kadın:
- Kızım dur! Ben vereyim benimki bozuk zaten...
Kızı:
- Aman ne olcak sanki? Nasılsa benimki de bozulacak, ben vereyim!
* * *
Eminönü-Taksim
- Oğlum bu Eminönü'nden geçer mi?
- Yok teyze biz Taksim'e çıkıyoruz.
- Hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim!
* * *
Heykel
Yolcu:
- Abi heykel'e çıkıyo mu?
Şoför:
- Yok abi, yanından geçiyo.
* * *
Dul-Kız oğlan kız
Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
- Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
- Ben kız değilim!
- Amaaaan ne bileyim kız mısın dul musun, uzat işte!!!
* * *
Monte Carlo
Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi.
Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp, 'Bir Monte Carlo' dedim. Adam birkaç saniye yüzüme bakıp; 'Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!.. Puahahahahaaa!!!
* * *
Yer var mı usta?
İstanbul'dayız. Dolmuşa bindik, dolmuş doldu... Tam kalkıcak, elemanın biri açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi, arkada 4 ...
Eleman hala bir umut sordu:
- Kaptan, yer var mı?..
Şoför de arkasını dönüp cevap verdi:
- Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım?..
* * *
Bir öğrenci-Bir hayvan
Pek dolu olmamasına ragmen minibüs hareket etmek üzereydi. Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş
minibüse bindi.
Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı.
Çocuklardan biri şoföre parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de HAYVAN alır mısın???
NOT:Alıntıdır ve verildiyse afola...