kankalar benim bi sorunum var valla arkadaşlar hamachi programıyla fifa oynamaya karar verdik ve oyuna girdiğimizde bende oyun " slow " halde oynuyor fast yaptım ama bi türlü fast halinde oynamıyor. ekran kartım hepsi son sistem
SİSTEMİM
**İşlemci**İntel(R) Core (TM)2 Duo CPU
E6750 @2.66GHz
2.14 GHz,
**Ram **
1GB
**ekran kartı: **
ASUS EN8800GTX
sorunum sizce nedendir neyden kaynaklanyo bi türlü oynuyamadık tabi bi kaç kez denedik hep slow halde oynayınca bende sildim ve oynadığımız gün interneti yeni çekmiştim. cvplarınızı beliyoum