slm, kankalar bildiğimiz üzere fifa hamachi üzerinden online oynanılabiliyor. ama PES 2008 i online oynamak için ne yapmam lazım. hamachide uyguladığım gibi yapsam olurmu. bu konuda bana bilgi verseniz çok sevinirim gerçekten. şimdiden teşekürler hoşçakalın kankalarım ;)