PES 2008 i rahat oynayabilmem için şu ekran kartı yeterli olur mu acaba almayı düşünüyorum da...fiyatı 210 YTL
bendeki sistem : pentium d 3 ghz işlemci , 2 gb ram , 160 gb hdd
ZOTAC 8600GT(128Bit) 512MB GDDR3 TV DVI 16X
Grafik İşlemcisi Nvidia Geforce 8600GT
Bellek 512 MB DDR3, 128 bit
Bus yapısı PCI Express x 16
İşlemci hızı 540 MHz
RAMDAC 1 GHz
Standartlar Unified Shader Model 4.0, Directx 10
Maks. Çözünürlük 2560 x 1600
İşletim sistemi Windows XP, Vista
TV çıkışı S-Video
2. VGA çıkışı DVI
