Arkadaşlar pes2008 de şampiyonlar ligi ve ya uefa kupası war mı
bilen yok mu arklarrr
Var Mastre Ligde oynucanca
master lig bitirince kupa mı acılii:S
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: