ossss Arkadaşlar sizlerinde çok iyi bildiği gibi menajer modun en fazla 4 sezon sonra zevki kaçıyor.Bende bi yol buldum ve takıma en iyi oyuncuları değilde orta güçlükteki oyuncuları aldım ve menajerliğimin 15 yılıda çok heyecanlı geçti.Hele manchester utd ile bi 2015te şam. lig. final maçım vardı,görülmeye değerdi.İşte kadrom.Vala sizede tavsiye ederim.En azından bütün takımları yenemediğiniz için biraz heyecan sarar sizi.Bu arada yönetimin istemediği kupaları almak için kendinizi zorlamazsanız kanımca daha iyi olur.
fb33 bende fenerle iyigidiyordum,taki fifanın yine salakça bir hatası yüzünden artık devam edemeyene kadar.yeni sezona geçtim hazırlık maçlarını ayarladım ondan sonra kaydettim maça başla dedim oyundan attı.kaydettiğim için geride dönemiyorum.sanırım şampiyonlar ligi finalinde forvet kırmızı kart görmüştü.sonraki sezonda onunla ilgili bir sorun oldu haralde.fazlada önemsemiyorum artık nasıl olsa crysise azkaldı.
Sag0k3y kaleci hakan arıkan defans pico, heleno, lynch, sidnei orta saha serdar kurtulus, brix, aissati forvet medina, cavani, luan takımım darlington 4. lig şu anda 1.ligdeyim bukadar :D
tanerutlu arkadaşım benim bi sorum olucak fifa08 internetten oynamak istiyorum ama kafama bişey takıldı yardımcı olursan sevinirim fifa08 oyununun sadece menegerlik bölümünümü internetten oynayabiliyoruz yoksa normal internet üzerinden maçmı yapıyoruz karşılıklı cevaplarsan çok sevinirim şimdide çok tşkederim
ossss Valla çok bi bilgim yok internetten oynama konusunda ama düşünceme göre sadece menjerlikle kalmaması lazım çünü çok büyük bi eksiklik olur.Ama dediğim gibi o konuda pek bi bilgim yok.Sen bi bilene danış.
ossss Orjinal Mesajı Yazan: StefanFredrik Orta sınıf oyuncular diyorsun da en kötüsü lahm ne iş :) :D ya orta sınıf derken yani pato,ronaldo,bale gibi bildiğin ilerde coşan oyuncularım yok.Anca 1-2 tane 90lık oyuncum var.Diğerleri standart.:D
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: Sag0k3y kaleci hakan arıkan defans pico, heleno, lynch, sidnei orta saha serdar kurtulus, brix, aissati forvet medina, cavani, luan takımım darlington 4. lig şu anda 1.ligdeyim bukadar :D darling oyunda yarım yıldızlı deilmidi bea