NFS SERİSİNİ ARTIK ABARTTILAR ARKADAŞLAR BENCE , HER SEZON SADECE BİRKAÇ ŞEY DEĞİŞTİRİP İSMİNİ KOYUP PİYASAYA SÜRÜYOLAR.YAKINDA KORKUYORUM NFS 2008 , NFS 2009 , NFS 2010 DİE GİDİCEK OYUN :p BENCE ARTIK FARKLI BİRŞEYLER YAPMALARI LAZIM SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ...