CIM_BOM_BOM_1989 slm arkadaslar, ya eskiden option data kendiliginden yüklenirdi oyunu acinca, simdi ben her zaman mesela edit modusa girip yüklemek zorunda kaliom, bunun caresi nedir, bana yardimci olabilecek biri varmi?
maNga-Ra aynı sorun bende de var.. oyunu her actıgımda zorluk derecesi soruyor. eski oyunlarda 1 kere sorardı sadece. ayrıca editten yaptıgım deisiklikler oyunu her actıgımda default hale geliyor. edit mode'a girip Load Data yapmazsam o deisiklikler gorunmuyor. Diğer birçok ayarlarda da bu sorun var. cozumunu bilen varsa yardımcı olabilirmi???
CIM_BOM_BOM_1989 lütfen yardim edin arkadaslar bence cok önemli bi konu kesinlikle bu sorun baskalarinda da vardir
Barrett ** Çözümü war..PPJoy die bi program war..Forumda da bulunuo..Bu program sayesinde bu sorundan kurtulursun ama bende problem çıkardı bu program pc her açıldığında system.exe hatası wermeye başladı..Benden başka bu sorunla karşılaşan oldu mu blmiorm ama hata wermeden önce bikaç maç yapmıştım sorunu halledio bu program.. **
ultrASlan1989 Orjinal Mesajı Yazan: CIM_BOM_BOM_1989 Yardim edebilecek biri yokmu? forumu araştır biraz bulursun aynı konuyu