vadideki_kurt Arkadaşlar ben pes2008'i PC de oynuyorum.oyuncuların kafasının üstünde sadece 1 2 yazıyo(isim yazmıyo). eskiden ismi açabiliyorduk,pes6 da falan ..bunda öyle bişey yokmu???
vadideki_kurt Orjinal Mesajı Yazan: sari__lacivert var tabiki bende yaziyo ama simdi nereden yapildigini bilmiyorum bakmak lazim tamam.dün buldum karıştırırken... maçı durdurunca controller bölümüne girince ordan değişiyomuş..