ya çıldırdım ya nerdeyse ametör oynıyacam gol atamıyorum.
aşıtırma olmuyor, please olmuyor, ayak dışı şut olmuyor ne yapacam
şasırdım kaldım oyunu kaldırcak hale geldim veya ben yapamıyorum bunları
kaleciyle karsı karsıya kalınca neler yapıyosunuz lütfen yardımlarınız esirgemeyin...