arkadaşlar rastgele kadro ayarlarken r2 ve l2 ye basarken oldu bir de baktım defans ve ofans yönlerini qörüyorum kurcaladım sonunda buldum set information yani oyuncuların pozisyonlarını sahsi olarak ayarladıqınız yer Set informationdan edit e qirin qirdikten sonra L2 we R2 ye basın defans ofans ayarlarını istediğiniz oyuncuya uygulayın bunu bulmam cok iyi oldu gercekten böylece şu ortaya cıkmıs oldu player go up seceneği oyuncuların atağa cıkması zannediyodum HALBUKİ OYUNCULAR DURAN TOPLARDA İLERİ CIKIYOLAR 3 TANE OYUNCUYU SEÇEBİLİYOSUNUZ !... SONRADAN FARKETTİM SECERKEN OYUNCU ÖZELLİKLERİNE BAKTIM FİRİKİK ATARKEN F.ACC SWERWE gibi ÖZELLİKLERİ YAZIYOR YAA PLAYER GO UP SECENİGDE JUMP HEADER ÖZELLİKLERİ MEVCUT BU DA DEMEK OLUYOR Kİ DURAN TOPLARA CIKABİLİYOLAR BİLENLER VARSA K.bakmasın ben yeni buldum ve sitede bulan görmediğim için yazdım herkese iyi oyunlar !....