Thegokhan gayet güzel bu şhabani NONDA photo contrastı biraz düşürsen iyi olacak yüz içinde yüz varmış gibi oluyor yani photo contrastı bence düşür harika olur tebrikler
gs_741 eline sağlık çok güzel olmuş fakat nonda diğerlerine göre biraz kötü olmuş ama yinede güzel :)
thylol ya usta konuyla alkasız ben daha yeniyim bu konulara resim nası atılıo bi yardımcı olur musunuz?