Öncelikle herkeze seLamlar . . .
Arkadaslar benim sorunum su :
Ben bundan bi hafta önce arkadasla fm 2007 oynadim onun makinada... simdi ben o save i kendi bilgisayarimda oynamak istiorum ama nedense veritabani hatasi verip windowsa dönuo oyun..
Versiyonlarimiz ayni , guncelleme paketleri bile ayni sorun ne acaba..
Save ile bayagi ilerledigimiz icinde birakmak istemiom..
Simdiden yardiminiz icin tesekkurler..
SELAMLAR