TaskinMahmut PES in kendi edit modundan bir kaç oyuncunun yüzünü yapmaya başladım. sizce olmuşmu arkadaşlar? (devamlarıda gelicek) Lincoln : Ümit Karan :
taharri Güzel olmuş.Birşey soracam renkleri baya iyi tutturmuşsun renk ayarını programın içindenmi yaptın.Bide bu yaptığımız faceleri export edip photoshopla renkleri düzeltme imkanımız varmı?
TaskinMahmut yok. fotoğrafçı olduğum için daha önceden rgb ayarlarını iyi yapıyorum. photoshopta oynamadım hiç.
TaskinMahmut vallaha ben fotoğrafçılığa çıraklıktan başladım. sanırım bir fotoğrafçıda çırak olarak işe girsen daha iyi olur :D
hseynakn Orjinal Mesajı Yazan: Thegokhan Hiçbiri güzel değil sen benim msn ye gel sana face lik foto lar verim çok var çok msnini yassana istifade edelim