Ben pes08i kuruyorum ve bende spiker yok fakat ev arkadasıma kurunca onda spiker var pcye format bile attım cözmedi sorunu..
2.si ise aramızda lan kurup karsılıklı oynamak istiyoruz fakat pesin yabancısıyız fifadaki gibi değil nasıl yapacaz?
tesekkurler...