TuNdRaLoWeR işte bu geçen seneki durum şampiyonlar ligini kazandım..ayrıca süper kupayıdaa..bi ton para harcadım transfere 2008 de şampiyonlar liginden sonra..şimdi gene galibiyet filan alıyorum ama geçen seneki kadroyla daha kolay yendiğim dinamo kievi bu sene çokk zor yendim..adamların kadro aynı geçen senede aynı gruptaydıkta:p ya bunlara rağmen takın niye hala böyle itibarı gereği oynıyamıyo anlamadımm:confused:
ysfgs bilmiyorum ama aynı oyuncularla her maça çıkıyorsan futbolcuların performansı düşebilir yedekleride oynat, dinlendir.