kurdt Kadronu bilmediğim için pek bşe diyemiycem ama Adebayor'u hiç sevmem ben onun yerine alternatifin varsa onu öneririm ;) Ama en ideal kadro sanırım böyle olur zaten:)
nouman21 saolasın kardes zaten kariyerimi anlatcam orda transferlerimide görürsün saten oke;) bu arada sizin kariyeride takip ediyorum cok qercekci süper
DunedaiN. Bende Batuhanry nin kullandıgı taktigi kullanıyorum buda kadrom http://img258.imageshack.us/my.php?image=adszwb3.png
d.guenduez Nouman21 bak bu benim Arsenal de 2.senem kasım ayındayım bu taktik geçen sene beni 15 puan farkla sampiyon yaptı su an da 1.yim :) İşte Taktik:
ronaldinho1248 Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Nouman21 bak bu benim Arsenal de 2.senem kasım ayındayım bu taktik geçen sene beni 15 puan farkla sampiyon yaptı su an da 1.yim :) İşte Taktik: acaba rica etsem taktiğin linkini atarmsn?