ilk günden beri oynuyorum.....
eğer joystickii tanıttıysanınz kolu yani...oyun ayarlarına girin(setting) buradan controller sekmesi daha sonra orada ki device yazan kutucugu tıklayın ve generic usb joysticki aktif hale getiirin tamam deyin çıkın... bu kadar...