FENERBAHÇE DONDU

Son 9 maçının hepsinden galibiyetle ayrılan Fenerbahçe,Konyaspor deplasmanında çok kötü bir futbol sergiledi ve sahadan 2-0 yenik ayrıldı. Karlı zeminde istediği futbolu koyamayan Fenerbahçe'nin yediği goller de çok eleştirildi. Otoriteler,Lugano ve Edu'nun yanına üçüncü bir defans oyuncusunun konulması gerektiğini belirttiler.
BASIN TOPLANTISI
Fenerbahçe'nin bugün sahaya yansıtamadığı şey neydi?
Çok açık bir şekilde ruh ve mücadeleydi. Girdiğimiz çok net pozisyonlar var ancak kötü oyunun da olduğunu umutmamak gerek.
Roberto Carlos ve Önder'in defanstan çok ortasahaya yönelik oynadıkları konuşuluyor. Ne düşünüyorsunuz?
Maç kasetleri izlenecek ve gerektiği taktirde taktik anlayışımızda belli düzenlemelere gideceğiz.
Adriano İnter'de ilk 11'de şans bulamıyor. Fenerbahçe ile Adriano'nun yolları kesişecek mi?
İlk yarı bitene kadar transfer konuşmak istemiyorum,lütfen başka sorular sorun...
Batuhan Akdeniz'in oldukça üzgün olduğu gözlendi.
