Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo
lowe kötü transfer diyebilirim ... ünal iyidir
Love'ın bende harikalar yaratacağını düşünerek aldım.Geleceği zaman arkasında;
Arda---Lincoln---Özer Hurmacı
gibi teknik ve 'güzel pas' yapan adamlar olacağı için özellikle aldım ;)
Gökhan Ünal'a gelirsek o zaten sürekli peşimden koştuğum oyuncu Gökhan ;)
Hücum hattında rakibimiz olmayacak inşallah seneye ;):)