
Ocak 2007 6 YTL
Batuhan Demirci Röportajı
İlk devre kapanmış,çoğu takımın koloniler gibi kamp yaptığı Antalya’dayız. Galatasaray Efes Cup için çalışmalarını sürdürürken Batuhan Demirci çalışmalardan arta kalan zamanlarda genellikle kitap okuyor,maç kasetleri izliyor ve çok sevdiği grup olan Rammstein(!)’in şarkılarını dinliyor. Birde FourFourTwo’ya röportaj veriyor...
Geçen yıl Karlsruhe'nin başında 86 gibi rekor bir puan topladınız ve takımı Bundesliga'ya çıkardınız. Peki Galatasaray'dan ne zaman teklif aldınız?
-O yılı unutmak elde değil öncelikle bunu söyleyeyim.Karlsruhe yöneticileri ve taraftarları bana çok güvendiler bende onları yüzüstü bırakmamak için devam ettim...Yani Galatasaray bana ligin ilk döneminde teklif etti ama sezon sonuna kadar erteledim tekliflerini.Karlsruhe'yi şampiyon görmek istiyordum çünkü...Şampiyon olduktan sonra biraz daha cazip bir teklifle geldiler ve direk kabul ettim.(gülümseyerek)
Geçtiğimiz sezonki Karlsruhe teknik direktörü ile bu seneki Galatasaray teknik direktörünün sistem anlayışı yine aynı. Yine düşük maliyete yabancılar kattınız kadroya. Performansları da son derece iyi. Hatta bazıları Football Manager oyununda efsaneymiş. Bu oyuncular hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Transfer ettiğim oyuncuları 1-3 ay kadar takip ederim ve ondan sonra teklif götürürüm.Buna bağlı olarakta o kadar takip ettiğiniz oyuncuların kötü çıkması pek sözkonusu olmuyor...
Galatasaray'da nasıl bir ortam var?
-Galatasaray ortamı anlatılamayacak kadar muhteşem.Çocukluğumda da fanatik bir Galatasaray taraftarıydım.Tek isteğim bu ortamın içine girebilmekti zaten.Tabi asıl isteğim buraya futbolcu olarak girmekti.Biliyorsunuz ki büyük bir sakatlık geçirdim.Ve eşim artık devam etmemem gerektiğini düşünüyordu.Bende amacımı biraz değiştirmiştim.Ve başardım..!
Bu yıl başarısız olan bir Beşiktaş ve Trabzonspor var. Ancak onların yerinde üst sıraları kovalayan bir Kayserispor,Manisaspor var. Bunun yanında tabi ki Fenerbahçe. Bu takımların 1.lik iddiaları için ne düşünüyorsunuz?
-Her takımın birtakım iddiaları vardır.Eğer Kayseri,Manisa ve Fenerbahçe gibi takımların hedefleri 1.likse bizim onlardan daha fazla çalışmamız lazım...=)
Fenerbahçe ile olan ilk derbi maçınızdan biraz söz etmenizi istiyoruz. 4 oyuncunuz sakatlanmş ve 10 kişi devam etmek zorunda kalmıştınız..?
-Bu maç hakkında konuşulacak pek şey yok aslında.Galip olabilirdik maç sonrası oyuncularım herşeye rağmen performanslarını tam kapasite gösterdiler.
Son olarak Galatasaray taraftarına iletmek istediğiniz bir mesaj var mı?
-Onlar herşeyi hakediyorlar.Emin olsunlar bizde onlar için çok çalışıyoruz.Sezon sonu da zaten herşey ortada olacak Onlardan istediğimiz tek şey stadları doldurmaları.Seyirci değil Taraftar olmaları!
Zaman ayırdğınız için teşekkürler...