Oq8ZH2N arkadaşlar pes2008 de transfer yapıyorum oyunu kapattıgımda bütün oyuncular tekrar eski takımlarına gidiyorlar lütfen yardım şimdiden teşekkürler...!!!
avel beyler bendede şöyle bi sorun war.mesela ülke takımlarında olmayan oyuncuları registerden alıyorum.tottiyi nestayı falan italyaya koyuyorum.save yapıyorum girdiğimde tekrar eski haline dönüyor ve çıldırmak üzereyim.nedir bu yaa 1 senedir oyun bekliyoruz her yeri hata.zaten fifaya özenme war kaleciler saha tipleri adamların top sürmesi bile fifa gibi olmuş.